Mūs novērtē, Silmači un komanda

Jūlija 2019 Dienas biznesā lasi interviju ar Silmachy remedies komandu.

kļūsti par partneri

Par apvienošanos, mērķiem un drīzumā gaidāmiem jaunumiem

“Marta 2015. gadā sāka nodarboties ar vīriešu kosmētikas ražošanu un visu darīja viena pati – no idejas radīšanas līdz pašu produktu izgatavošanai, mārketingam un lietvedībai. Arī Miķelis ražoja un tirgoja bārdas un ūsu kopšanas produktus, kas līdz ar specializēto vīriešu frizētavu uzplaukumu tolaik bija visai populārs nišas produkts. Tirdziņos viņu ceļi krustojās, un viņi nolēma apvienot spēkus. «Miķelis piezvanīja un uzaicināja uz kafiju, un uzreiz bija sajūta, ka viņš būs īstais cilvēks, ar ko viegli sadarboties. Jau iepriekš bija piedāvājumi strādāt kopā, bet ne ar vienu citu nebija sajūtas, ka tas varētu izdoties. Šoreiz likās, ka mums ir līdzīgs redzējums un vīzija, kādu vēlamies šo zīmolu izveidot. Bieži tā nenotiek, ka konkurenti kļūst par kolēģiem. Patiesībā Miķelim vienam pašam bija grūti tikt galā – tāpat kā man. Forši ir sanācis tas, ka es vairāk esmu atbildīga par idejām un produktu ražošanu, savukārt Miķelim labi padodas viss, kas saistīts ar mārketingu, produktu realizēšanu, sadarbību, kontaktu meklēšanu,» stāsta Marta. Miķelis piebilst, ka viņam sākumā šķitis, ka abi uzņēmumi ir konkurenti, bet, padomājot vēlreiz, viņš sapratis, ka tā nav un sadarbība paver plašākas iespējas. «Mēs laikam esam netipiski latvieši,» tā viņš. Vaicāti, kā izlēmuši, kurš zīmols paliks, Marta teic, ka Miķeļa produkti nekur nav pazuduši. Viņam joprojām ir Captain’s beard līnija ar produktiem bārdai un ūsām, kā arī Miķeļa ūsu vasks un Miķeļa smērīte. «Tajā brīdī mans zīmols bija nedaudz zināmāks, līdz ar to palikām pie šī varianta. Tāpat tas bija juridiski izdevīgāk, jo Miķelim arī ir savs mikrouzņēmums, kas nodarbojas ar citām lietām,» viņa teic. Pagaidām Martas un Miķeļa uzņēmumus vieno sadarbības līgums, bet, kad apgrozījums pāraugs mikrouzņēmuma apjomu un notiks pāreja uz klasisko SIA, tiek plānots veidot jaunu kopīgu uzņēmumu. Visu rakstu lasiet 24. jūlija laikrakstā Dienas Bizness, vai meklējot tirdzniecības vietās.”

Seko līdz jaunumiem arī mūsu Facebook un Instagram kontos.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Required fields are marked *